Kaufland România și Rețeaua Națională a Băncilor pentru  Alimente organizează o campanie umanitară pentru persoanele refugiate din Ucraina

București, 03 martie 2022 – Kaufland România se alătură eforturilor de susținere a persoanelor afectate de situația din Ucraina și organizează o colectă de alimente neperisabile și produse de igienă personală în 50 de magazine din 15 localități.

Pentru a veni în sprijinul persoanelor refugiate din Ucraina, Kaufland organizează, alături de Rețeaua Națională a Băncilor pentru  Alimente, o colectă prin care cei interesați să ajute, clienți și angajați, pot dona în magazinele participante produse neperisabile și de igienă destinate adulților și copiilor vulnerabili. Colecta începe de astăzi și se va desfășura în cele 50 de magazine Kaufland din localitățile de la graniță și orașele mari ale țării.

Campania de colectare a alimentelor și produselor de igienă destinate persoanelor refugiate din Ucraina se desfășoară de astăzi, 03 martie, în magazinele Kaufland din localitățile Satu Mare, Baia Mare, Carei, Sighetu Marmației, Suceava, Rădăuți, Fălticeni, Tulcea, Brăila, Galați, Cluj, Brașov, Sibiu, Timișoara și București.

În spațiile de colectare special marcate din hipermarketuri se pot depune alimente neperisabile și produse de igienă personală, din următoarele categorii: conserve, paste, alimente de bază, apă, sucuri, dulciuri, snacks-uri, biscuiți, dar și scutece, tampoane, șervețele umede și uscate, hârtie igienică, dezinfectant, săpun etc.

Toate produsele colectate, atât cele alimentare, cât și cele nealimentare, vor fi preluate de către rețeaua națională de Bănci pentru Alimente din România și distribuite organizațiilor ce au ca beneficiari persoanele refugiate.

Lista magazinelor Kaufland în care se poate dona este:

Baia Mare

  • Str. George Coşbuc, nr. 38
  • Str. Unirii, nr. 21A

Brașov

  • Str. Avram Iancu, nr. 62
  • Str. Calea Bucureşti, nr. 112
  • Strada 13 Decembrie nr 90 E

Brăila

  • Bd. Dorobanţilor, nr. 413
  • Str. Mecanizatorilor, nr. 4

București

  • Şos. Colentina, nr. 6
  • Şos. Pantelimon, nr. 244-246
  • Str. Barbu Văcărescu, nr. 120
  • Bd. Bucureştii Noi, nr. 50B
  • Bd. 1 Mai, nr. 55
  • Şos. Olteniţei, nr. 388
  • Calea Ferentari, nr. 62
  • Str. Valea Cascadelor, nr. 3
  • Str. Răcari, nr. 5
  • Şos. Orhideelor, nr. 46
  • Strada Turnu Magurele nr 70-90
  • Alexandriei, nr. 152
  • Str. Mihail Sebastian, nr. 88C
  • Valea Oltului, nr. 195-197
  • Theodor Pallady nr.51
  • Bv.Energeticienilor nr 13-15
  • Șoseaua Gh Ionescu-Sisești nr 6
  • Șoseaua Bucuresti-Târgoviște nr 50

Carei

  • Calea Mihai Viteazul, nr 18

Cluj-Napoca

  • Str. Câmpului, nr. 9-19
  • Str. Aurel Vlaicu, nr.182
  • Alexandru Vaida Voevod, nr. 59
  • Str. Fabricii, nr. 12

Fălticeni

  • Str. Armatei, nr. 5B

Galați

  • Str. Brăilei, nr. 144
  • Str. Henri Coandă, nr. 7
  • Str. Victor Vîlcovici, nr. 20

Rădăuți

  • Str. Ştefan cel Mare, nr. 103

Satu Mare

  • Str. Careiului, nr. 9
  • Str. Corvinilor, nr. 1-3

Sibiu

  • DN 1, Com. Şelimbăr, nr. 1A
  • Şos. Alba Iulia, nr. 42
  • Str. Calea Surii Mari nr 37
  • Str. Lector nr. 1-3 A

Sighetu Marmației

  • Str. Bogdan Vodă, nr. 164 -170

Suceava

  • Str Universităţii, nr. 17A

Timișoara

  • Str. Gh. Lazăr, nr 26
  • Str. Conac, nr. 51
  • Str.Calea Martirilor 1989, Nr.98
  • Str. D. Bojinca, nr. 4
  • Str. M. Kogălniceanu, nr. 11
  • Str.Chimistilor nr 5-9
  • Şos. Barajului, nr. 11

Tulcea

  • Şos. Barajului, nr. 11

 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 151 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.